Middle-earth: Shadow of Mordor (PC) Letölthető ismertető A Middle-earth: Shadow of Mordor egy dinamikus játékkörnyezetet biztosít, ahol a játékos személyes bosszúhadjáratát tervezi és valósítja meg, miközben Mordort saját akarata szerint alakítja. A játék azon a baljós éjszakán kezdődik, amikor Szauron visszatér Mordorba, Fekete Kapitányai pedig brutálisan kivégzik a Fekete Kaput őrző Kószákat. A játékosok Talion szerepét töltik be: egy kószát alakítanak, aki elveszítette családját és mindent, mi számára fontos volt, de egy titokzatos Bosszúszellem visszahozza a halálból. Ahogy Talion személyes vérbosszúja kibontakozik, a játékosok megismerik az őt irányító Szellem titkát, a Hatalom Gyűrűinek eredetét, és szembenéznek végső nemezisükkel. Új történetével - mely a Hobbit és a Gyűrűk Ura eseményei között játszódik - és egyedülálló Nemesis rendszerével a Middle-earth: Shadow of Mordor egy vibráló, dinamikus, következő generációs játékvilágot tár elénk. Minden ellenség, akivel a játékosok szembekerülnek egy egyéniség, akit természete, erősségei és gyengéi különböztetnek meg a többiektől. Ezeket az ellenségeket a játékossal való találkozásaik alakítják, így jöhetnek létre olyan személyes ősellenségek, akik minden egyes játékban különböznek. A játékosoknak túl kell járniuk az összes, egymástól lényegesen különböző ellenség eszén, hogy beszivárogjanak az ellenség soraiba, hogy uralkodjanak ebben a dinamikus világban, amely emlékszik és alkalmazkodik döntéseikhez és tetteikhez. Engedd szabadon a Lidérc erejét! - A játékosok a Lidércerőknek parancsolva összehangolhatják a brutális közelharci támadásokat, a kíméletlen lopakodással és az intuitív távolsági harccal. Uralkodj ellenségeid felett! - Szemléld a világot a Lidércerők segítségével, melyek különböző részleteket fednek fel egyedi ellenségeidről. Gyengeségeik segítik Talion bosszúját: minden egyes ellenség saját, kihasználható személyiséggel, emlékekkel és tulajdonságokkal rendelkezik, melyekből a játékosok tanulhatnak és manipulálhatják őket. Alakítsd Mordort a saját akaratod szerint! - A játékosok egymás ellen fordíthatják ellenfeleiket, arra kényszerítve őket, hogy megöljék, terrorizálják, vagy feláldozzák a másikat, illetve kémkedjenek a játékosnak. A Nemesis rendszer használatával és a játékos cselekedeteinek figyelembe vételével minden egyes ellenség, akivel a játék során találkozunk egyedi jellemzőkkel bír, és a történet során akár ősellenségünkké is válhat. Egy új történet Középföldén - A Hobbit és a Gyűrűk Ura trilógiák eseményei közti időben járva a játékosok megismerik a Hatalom Gyűrűinek eredetét, és Mordor legfélelmetesebb harcosává válnak. Minden egyes öléssel fejlődnek képességeid - Fejleszd készségeidet, képességeidet és fegyvereidet egy rúnákon alapuló fejlődési rendszer segítségével, mely a játékos stratégiáját és egyedi ellenfeleit veszi figyelembe, és válj legendává! MIDDLE-EARTH: SHADOW OF MORDOR © 2014 Warner Bros. Entertainment Inc. Developed by Monolith. In association with WingNut Films. © 2014 New Line Productions, Inc. © The Saul Zaentz Company. MIDDLE-EARTH: SHADOW OF MORDOR, THE HOBBIT, and the names of the characters, items, events and places therein are trademarks of The Saul Zaentz Company d/b/a Middle-earth Enterprises under license to Warner Bros. Interactive Entertainment.MONOLITH LOGO, WB GAMES LOGO, WB SHIELD: ™ & © Warner Bros. Entertainment Inc. (s14)