Live A Live ismertető Takashi Tokita, a legendás alkotó, akinek olyan játékokat köszönhetünk, mint a Chrono Trigger és a Final Fantasy IV, most visszatér a Live a Live játékkal, amely Japánon kívül most először érhető el, felújítva gyönyörű HD-2D grafikával! Változatos, egyedi történetek eltérő korokból, újrakevert zenékkel, melyeket a Kingdom Hearts és a Final Fantasy XV zeneszerzője, Yoko Shimomura jegyez. A Live a Live egy igazi RPG klasszikus, amelyben több hős története is megelevenedik. Hét különböző történetet élhetsz át, eltérő főszereplőkkel és idősíkokban, illetve változatos játékmenettel. A sorrend nem kötött, a hét kampány tetszőlegesen választható, ezt a kalandot te irányítod. A vadnyugaton egy vándor az életéért küzd, miután vérdíjat tűztek ki a fejére. Japánban egy shinobi indul titkos küldetésre. Fedezz fel egy rejtélyt, amely átszövi az egyes korokat, és tárd fel, milyen kapcsolat van a főszereplők között. Maximalizáld karaktereid egyedi képességeit, hogy minden helyzetben győzedelmeskedj! Gyárts fegyvereket és páncélokat a túléléshez, rejtőzz el az ellenség elől nindzsa képességeiddel, vagy aknázd ki a természetfeletti hatalmát. Minden szereplő teljesen eltérő képességekkel és mechanikákkal rendelkezik, így minden korszakban teljesen más játékmenet vár. Légy a mestere mindegyiknek, és sajátítsd el a stratégiai RPG harcokat. A Live a Live egy igazán nagyszabású, tartalmas szerepjáték, amely a Square-Enix több játékára jellemző, gyönyörű HD-2D grafikával kel új életre, amely olyan, mintha egy papírmasé terepasztalon járnál. Élvezd a térhatású, lenyűgöző helyszíneket modern effektekkel! Hét hős, hét kaland, hét teljesen eltérő világ és korszak vár. Éld át te is! Nagyszabású egyjátékos szerepjáték, a klasszikus japán Live a Live feldolgozása Hét különálló történet eltérő főszereplőkkel és korszakokban, melyeket egy rejtély köt össze Minden korszakban eltérő játékmenet és képességek Izgalmas, stratégiai RPG harcok Modern effektekkel feldobott, lenyűgöző „HD-2D” grafika Újrakevert zenei anyag Yoko Shimomura alkotásában Több tucat órányi minőségi játékidő