NaissanceE (PC) DIGITÁLIS ismertető A NaissanceE egy első személyű felfedezőjáték PC-re, amelyet UDK motorra fejlesztett ki a Limasse Five csapata, Pauline Oliveros, Patricia Dallio és Thierry Zaboitzeff részvételével.A kaland helyszíne egy primitív és titokzatos létesítmény, célja pedig főképpen az időtlen világ felfedezés és átérzése, ugyanakkor platformer és puzzle elemek is gazdagítják a játékélményt.A NaissanceE egy játék, egy filozófiai utazás, és egy művészeti élmény.A játék egy lineáris útvonalon halad, amelyet nagyobb, szabadon felfedezhető területek, megoldásra váró rejtvények, valamint kísérleti szekvenciák tagolnak.Egyre mélyebbre haladva a "Naissance" világának primitív zónában, a játékos entitásokkal és mechanikai rendszerekkel találkozik. Nem tudni, hogy ezek az entitások életformák vagy pusztán gépek-e, de reagálnak a játékosok jelenlétére, a fényre és az árnyékokra, és esetleg segíthetik az előrejutásban. Bár az utazás legtöbbször csak kíváncsiságot és logikát igényel, a futási, a lélegzési és az ugrási akciók pontos irányítása és a koordináció segít átjutni a ritka, de feszes tempójú részeken, amelyek az old-school 'halj meg és próbáld újra' játékok előtt tisztelegnek. A játék lényege, hogy a játékos értékelje a magányt, átélje, milyen elveszni egy gigantikus, ismeretlen világegyetemben, és rácsodálkozzon a világ szépsége. Egy olyan világban, amely úgy tűnik, hogy élő, vezeti a játékost, manipulálja, és valamilyen oknál fogva játszadozik vele. A képzelet kulcsfontosságú a NaissanceE élvezetéhez és megértéséhez. A felfedezetlen, absztrakt létesítményben való gyaloglás kérdéseket vet fel e világ természetéről, és ezen út jelentőségéről. A hangulatos és szimbolikus építészet és események addig vezetik a játékos képzeletét, amíg megtalálja a választ - és csak ez számít. Figyelem! A játék nem ajánlott epilepsziától szenvedő személyek számára.