Stranger Things: Hellyel lefelé társasjáték ismertető 1983. november 6. - Hawkins, Indiana Egy 10 órás szerepjátékozás után a fiatal Will Byers eltűnt, miközben hazafelé biciklizett Cornwallis és Kerley között, amit a baráti társasága Bakacsinerdőnek hív. Ez az ijesztő esemény különös történéseket idézett elő a kisvárosukban. Ezek közé tartozik Benny Hammond megmagyarázhatatlan öngyilkossága, a furcsa telefonhívások és villódzó fények Byersék házában, Barbara Holland állítólagos elszökése és Tizenegy megjelenése, aki egy lenyírt hajú lány paranormális képességekkel és nyilvánvaló kapcsolattal a Hawkins Nemzeti Laboratóriumhoz. Ennek a természetfeletti rejtélynek az újabb részletei apránként bontakoznak ki, és számos hawkinsi lakos életét állítja a feje tetejére. Stranger Things: Hellyel lefelé egy különleges kooperatív társasjáték, melyben átélhetitek a méltán híres Netflix sorozat cselekményét. Válasszatok egy-egy karaktert és az első két évad egyikét, majd a minifigurák és akciókártyás segítségével ismerjétek meg közelebbről Hawkins ikonikus helyszíneit. Segítsetek TIzenegynek elmenekülni a titkos kormányügynökség elől és szálljatok szembe a rettenetekkel, amelyek Hellyel lefeléből szabadultak el. A kétoldalas játéktábla segítségével a sorozat első két évadát is átélhetitek. Míg felül Hawkinst láthatjátok, alul Hellyel lefelét (1. évad) vagy az alagútrendszert (2. évad). Játékmenet:Az évad kiválasztása utána, válasszátok ki a kezdő játékost (az aki legutoljára biciklizett.) Amíg végre nem hajtja az aktuális játékos a körét, addig ő lesz az aktív játékos. Egy kör 4 fázisból áll: Mozgás - az aktív játékos mozoghat a karakterével, kijátszott kártyák határozzák meg, hogy a táblán mennyit mozoghatsz. Ha a karakter Hellyel lefelé helyszíneit összekötő utakon halad át, akkor 1-el növekszik a félelme. Akció végrehajtása - ha a helyszínen ahová érkezel nincs ellenség, akkor az aktív játékos végrehajthat 1 olyan akciót, ami a karakter aktuális helyszínén fel van sorolva. Így szerezhetsz tárgyakat, szövetségeseket vagy akár a félelmedet is csökkentheted. Kártyahúzás - az aktív játékos húzzon annyi akciókártyát a húzópakliból, hogy 5 kártya legyen a kezében. Jelenetek felfedése - Ha erre kerül sor, a jelenet pakli tetejéről egyesével húzzátok fel a kártyákat és hajtsátok végre azokat. Kooperatív játék lévén a csapat együtt nyer vagy veszít. Ha az alábbi célokat teljesítitek, akkor megnyeritek a játékot: 1. évad célja: mentsétek meg Willt, azzal, hogy a 'Will megmentése' mezőről az összes tornyot eltávolítjátok.2. évad célja: mentsétek meg Willt és zárjátok be a kaput (szigorúan ebben a sorrendben). Barangoljátok be Hawkins városát és a Hellyel lefelét, küzdjetek meg a másik világ borzalmaival és a titkos kormányügynökség embereivel. Gyűjtsetek kártyákat, szerezzetek szövetségeseket, és bizonyítsátok be, hogy nincs nagyobb hatalom a barátságnál!