Micro Dojo: A sógun nevében társasjáték ismertető Repülj vissza az Edo-kori, feudális Japánba! Öltsd magadra az egyik daimjó szerepét, és tegyél eleget a sógun parancsának - teremts jólétet az egyik kis faluban. A Micro Dojo egy izgalmas stratégiai társasjáték, amely akár a zsebedben is elfér! Itt fontos, hogy igazán gyors legyél és a stratégiádat jól használd ki. De ha nincs kivel játszanod akkor sem csüggedj! Az automatakártyák segítségével akár egyedül is játszhatod! Játék előkészületek: A játéktábla lehelyezése után helyezzetek 1-1 figurát a tábla négy sarkába. Véletlenszerűen válasszatok ki 5 küldetésjelölőt, helyezd képpel felfelé a küldetéssávra (a pontokkal egy vonalban). Válasszatok ki random 6 épületet és helyezd őket a tábla mellé. A játékosok válasszanak 1-1 színt (kék vagy zöld) és vegyék magukhoz a színhez tartozó jelölőket. A játékot az a játékos kezdi, akinek a neve leginkább hasonlít egy japán feudális hadúréhoz. Minden kör két lépésből áll. Az első, hogy mozgass egy jelölő nélküli figurát, a második, hogy a mező akcióját végre hajtod. A játék akkor ér véget, ha valamelyik játékos összegyűjt 7 győzelmi pontot vagy a játékosok kiértékelték az utolsó küldetést. Az lesz a győztes, aki a legtöbb győzelmi ponttal rendelkezik. Ha már megszoktátok az alapjátékot, akkor ideje kipróbálni a haladó játszmát (5 normál játszma után ajánlott). Ezzel a figurák alternatív módon mozoghatnak és különleges képességgel rendelkeznek, például a szamuráj átlósan is mozoghat. A Micro Dojo egy különleges kétfős (akár egyedül is játszható) társasjáték, amelyben egy kis Japán falut próbáltok felvirágoztatni. A játék végén a legsikeresebb daimjó kezébe kerül a falu! Te leszel az? Vidd magaddal bárhová, hiszen a doboz akár a zsebedben is elfér!