Kifürkészhetetlen ismertető Az év 1913. Az SS Atlantica gőzhajó két napra van az Atlanti-óceánt átszelő útjáról. Gyanútlan utasai teljesen nyugodt utazásra számítottak a Massachusetts állambeli Bostonba, ahol semmi rendkívüli nem várta őket. A hajón tartózkodók elméjét azonban minden éjjel különös rémálmok gyötrik; pletykák keringenek arról, hogy sötét alakok szorosan követik a hajót a hullámok alatt; a feszültség pedig fokozódik, amikor a hajó kápolnájában egy holttestet találnak, a holttest körül pedig egy különös rituálé nyomai hevernek.Az Atlanti-óceán mélyén kegyetlen, kimondhatatlan borzalmak hada lapul. Ismeretlen okokból célba vették az Atlanticát, és kegyenceik, beszivárogtak a gőzhajóra, hogy belülről segítsenek elsüllyeszteni azt. A Kifürkészhetetlen minden egyes játékában egy vagy több játékos az egyik ilyen kegyenc szerepét veszi át, és az, hogy mennyire jól tudják titokban szabotálni a többi játékos erőfeszítéseit, jelentheti a különbséget a sikeres utazás és az elsüllyedt hajó között.Ha ember vagy, akkor a mélylények ellen kell védekezned, meg kell akadályoznod, hogy az Atlantica túl sok kárt szenvedjen, és gondosan kezelned kell a hajó négy létfontosságú erőforrását, miközben megpróbálod kitalálni, hogy a játékostársaid közül kik a barátaid, és kik az ellenségeid. Mindenki osztozik ugyanazon az erőforráskészleten, de az emberek megpróbálják megőrizni, míg az árulók arra törekednek, hogy finoman kimerítsék azokat. Megmondani, hogy mikor meríti ki valaki céltudatosan a csoport erőforrásait, nehezebb, mint gondolnád!Minden játékos körének végén az adott játékosnak húznia kell egy kártyát. Ezek a kártyák mindegyike egy-egy krízist képvisel, amelyet az egész csoportnak közösen kell megpróbálnia megoldani. Néhány ilyen krízis, potenciálisan veszélybe sodorhatja a hajó utasait vagy erőforrásait, míg mások olyan képességpróbát igényelnek, amelynek kudarca katasztrofális következményekkel járhat.