Eat Me If You Can ismertető Piroska és a malaccsalád békében éldegélnek a faluban, ám egy nap feltűnik az éhes farkas, aki nagyon szeretne megenni valakit. Piroska és a malacok veszélyben vannak! Ám ahelyett, hogy elmenekülnének, úgy döntenek, hogy inkább ők kapják el a farkast és elűzik a faluból. Sikerül nekik elkergetni az ordast vagy a gaz bestia megeszik őket? Az Eat Me If You Can (Egyél meg, ha tudsz!) nevű játékban az egyik játékos a farkas szerepében megpróbálja megenni a többieket, hogy pontot kapjon, míg a többiek prédaként azért kapnak pontot, ha sikerül elkapniuk a farkast. Minden körben az egyik játékos a farkas, a többiek pedig Piroska (3 pontot ér), Malac Mama (2 pont) vagy egy kismalac (1 pont.) Ez után a farkason kívül minden játékos választ a kezében lévő két kártya közül egyet: aludni fog és reméli, hogy nem zavarja fel a farkas? Vagy úgy gondolja, hogy jönni fog érte és csapdát állít neki? Mikor a játékosok leteszik választott kártyáikat a farkas kiválaszt egy játékost. Ha ez a játékos aludni ment, akkor a farkas annyi pontot vesz el tőle, amennyit a karaktere ér. Ha viszont csapdát állított, akkor ő kap pontot a farkastól. Mindenki más, aki pihent ebben a körben, a banktól pontot kap, de csak akkor, ha szépen elmentek aludni este! Aki ebben a körben pontot vesztett, az lesz a farkas a következőben, és úgy osztja ki a karakterkártyákat a többi játékosnak, ahogy szeretné. Amint valakinek tíz vagy több pontja összegyűlik, vége a játéknak és az a játékos nyer, akinek a legtöbb pontja van.