Napi szinten számtalan kérdés jut el hozzánk különböző formákban az oldal használatával és a rendelésekkel kapcsolatban, így elhatároztuk, hogy összegyűjtjük számotokra ezek közül a leggyakoribbakat annak érdekében, hogy egy helyen kaphassatok választ minden felmerülő problémátokra. Lássuk sorban a legfontosabbakat!
Hogyan tudok vásárolni és rendelést leadni?
Rendelés leadására a webshopon keresztül, illetve telefonon is van lehetőség, méghozzá pofonegyszerű módon. Csak válaszd ki kínálatunkból azt a terméket, amit szeretnél megrendelni – ehhez használhatod az oldal felső részén elhelyezett keresőt –, majd kattints a nagy zöld gombra, amelyre ez van írva: „KOSÁRBA”.
Amennyiben ez megtörtént, kattints az oldal jobb felső sarkában található nagy zöld „KOSÁR” gombra, ott kövesd az utasításokat, add meg a pontos neved, címed, egyéb elérhetőséged, valamint a fizetés és a szállítás módját – ügyelj a pontos információk megadására, hiszen csak akkor tudjuk kiküldeni a terméket – majd a vásárlás véglegesítésével meg is történik a rendelés, ezáltal hamarosan várhatod a visszajelzést kollégáinktól.
Az információkat az „Adatok megadása” kosárrészen azért is lényeges pontosan kitöltened, mert ezzel egyetemben egy regisztrációt is kérhetsz a webshopba, aminek köszönhetően a későbbiekben elég lesz bejelentkezned rendelésed nyomon követéséhez, törzsvásárlói pontjaid mozgásának követéséhez, vagy egy új rendelés gyorsabb leadásához. Milyen státuszban van éppen a rendelésem?
Ahhoz, hogy megtudd, pontosan milyen státuszban van a rendelésed, nem fontos nekünk e-mailt küldened, sem a közösségi oldalakon felkeresni minket, de még csak telefonon sem kell felhívnod minket, hiszen a webshopon keresztül választ kaphatsz erre a kérdésre is. Ehhez először lépj be a rendeléskor vagy a korábbi regisztrációkor megadott adatokkal az oldal felső részén található „BEJELENTKEZÉS” menüpontra kattintva.
Amint ez megtörtént, a felirat átvált „KORÁBBI RENDELÉSEIM”-re, amivel rögtön láthatjuk listázva a megrendelt termékeket. Itt a rendelés státuszát fontos áttanulmányoznod, hiszen az ide írott szövegből derítheted ki, hogy megkaptuk-e a rendelést, feldolgoztuk-e már, összekészítettük-e, vagy esetleg már a futárnak is átadtuk a csomagodat. A rendszer teljesen naprakész, így bármikor megtekintheted, hogy hol tart a folyamat.
Rendeléseidet ugyanitt le is mondhatod, ha mégsem szeretnéd megrendelni. Ezzel nincs is más dolgod, lépj be a "KORÁBBI RENDELÉSEIM" menüpontba és kattints a rendelésed mellett található 'TÖRLÉS' linkre. Ez után egy új oldal bukkan föl, ahol leírhatod, hogy milyen problémád volt a rendeléssel, illetve miért akarod lemondani. Ha visszatérsz a "KORÁBBI RENDELÉSEIM" menübe, láthatod, hogy a termék mellett a státusz át is vált "LEMONDOTT"-ra.
Lehet-e használt konzolt, illetve játékot beszámíttatni?
Igen, habár a lehetőség természetesen feltételekhez kötött, így például jelenleg kizárólag PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One, merevlemezzel rendelkező PlayStation 3 és PlayStation Vita konzolokkal, illetve az ezekre a platformokra megjelent játékokkal foglalkozunk (PlayStation 3-mas, illetve PlayStation Vita-ra megjelent játékokkal nem!). Ha tehát van otthon olyan játékod vagy konzolod, ami már csak porosodik, hozd be hozzánk, vagy küldd el nekünk saját költségedre postai úton (1134 Budapest, Váci út 51/a), és egy rövid állapotfelmérést, illetve tesztelést követően árajánlatot teszünk a behozott, illetve beküldött termékekre. Természetesen, ha telefonon, vagy Facebook-on érdeklődsz ilyen kérdéssel, ügyfélszolgálatos kollégáink örömmel segítenek és körülbelüli árajánlatot mondanak.
Az általunk felajánlott összeget készpénzre váltani nem áll módunkban, ellenben törzsvásárlói kártyán jóváírhatjuk pontokként, így azt akár később is lehetőséged lesz majd levásárolni nálunk. A használt játék és konzol beszámítási árakat központilag határozzuk meg egy folyamatosan frissített árlista alapján.
Ha a játékok vagy konzolod minősége megfelel az elvárásainknak – a visszautasítás jogát rossz állapot esetén fenntartjuk –, akkor a felajánlott összeget máris levásárolhatod nálunk, így rögtön hazaviheted a legújabb sikercímeket – több beszámított termék esetén akár ingyen is.
Ha épp platformot váltottál az sem akadály, mert a felsorolt konzol játékokat (és konzolokat) bármire beszámíttathatod. Ha tehát használt Xbox One játékot hozol be és PS4 játékot vinnél az is lehetséges, de a fordítottja sem lehetetlen. Ha pedig használt Xbox 360-as konzolod hozod be, akkor beszámíttathatod egy Xbox One vagy egy PlayStation 4 árába is!
TISZTELT VÁSÁRLÓINK! Fizetésnél kérje az ingyenes adattörlő kódot adatainak biztonsága érdekében! A Kormány döntése alapján a kereskedő minden tartós adathordozó termék vásárlásakor köteles ingyenes adattörlő kódot biztosítani. További információk a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság honlapján: https://nmhh.hu/veglegestorles
Szeretnél elsőként értesülni a legújabb akcióinkról és a legfrissebb játékhírekről? Akkor mindenképpen iratkozz fel hírlevelünkre, hogy elsők között csaphass le a legütősebb kedvezményeinkre.
Hozzájárulok, hogy a legújabb és legkedvezőbb ajánlatokról e-mailben ingyenes tájékoztatást kapjak. Hírlevélről a hírlevelek alján lévő linken iratkozhat le. További adatvédelmi tájékoztatás
Adatlapodon bármikor letöltheted a rólad tárolt információkat, és profilod törlésére is lehetőséged van.
Partnereinknek kizárólag olyan adatokat adunk át, amik okvetlenül szükségesek rendeléseid teljesítéséhez.
A honlapon használt cookie-k (sütik) nem tartalmaznak olyan adatot, ami által beazonosítható vagy.
Böngészési és rendelési előzményeidet harmadik fél számára nem továbbítjuk, kizárólag arra használjuk fel, hogy olyan ajánlatokat adhassunk, amik jobban megfelelnek az ízlésednek.
Információk
Üzleteink nyitvatartása
buildKonzol szerviz
Kapcsolat
Email
Telefonközpont
Ügyfélszolgálat elérhetősége
Kiemelt
Hírek
Az "Azonnali vásárlás" gombbal a profilodban megadott módon, egyetlen kattintással leadhatod rendelésed.