
A beszámítás minden esetben előzetes szakmai bevizsgáláshoz kötött. Termékedet leadhatod személyesen bármely üzletünkben, vagy elküldheted futárszolgálattal hivatalos szervizünk címére: 1134 Budapest, Váci út 51/A. Futárszolgálatos opció esetén, a kiküldés teljes költségét a te állod.
Játékszoftver esetén, ha személyesen hozod be valamelyik üzletünkbe, a bevizsgálás és a kifizetés azonnal megtörténik az üzletben tartózkodó értékesítő kollégánk által.
Konzol esetén a bevizsgálás kizárólag hivatalos szervizünkben történik, amely némi átfutási időt igényelhet.
FONTOS! Készpénzes kifizetés konzol és játékszoftver esetében is csak akkor lehetséges, ha a készüléket személyesen, üzletben adod le – ebben az esetben a kifizetés kizárólag ugyanabban az üzletben történik, ahol a leadásra sor került. Amennyiben a konzolod vagy játékod futárszolgálattal küldöd el nekünk, úgy készpénzes kifizetésre nincs lehetőség – ebben az esetben kizárólag Törzsvásárlói pontok formájában tudjuk jóváírni a beszámítás összegét.